Monuta werkt voortdurend aan kwaliteit

Bij Monuta werken wij iedere dag hard om het voor onze klanten steeds beter te doen. Daarom staat kwaliteit van onze producten en dienstverlening bij ons voorop. We toetsen regelmatig of deze kwaliteit voldoet aan onze eigen hoge normen. Dit doen we onder andere door het houden van klanttevredenheidsonderzoeken en panels waarbij we in gesprek gaan met onze klanten. Ook controleren wij regelmatig of wij de juiste gegevens van onze klanten administreren. Hiermee voldoen wij ook aan de geldende wet- en regelgeving en de eisen die de toezichthouders aan ons stellen.

Online onderzoek tussen 11 april en 6 mei
Tussen 11 april en 6 mei laten wij een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren onder mensen die een uitvaartverzekering bij Monuta hebben. Hiervoor hebben wij een steekproef onder onze verzekeringsklanten geselecteerd, die per brief of e-mail uitgenodigd worden om deel te nemen aan het online onderzoek. Onderzoeksbureau GFK voert het onderzoek voor ons uit.  

Wij stellen deelname aan het onderzoek zeer op prijs, hierdoor kunnen wij onze kwaliteit onverminderd hoog houden. Uiteraard is deelname aan het onderzoek niet verplicht.

Heeft u nog vragen?
Neem dan gerust contact met ons op. U kunt ons bellen van maandag tot en met vrijdag op het telefoonnummer 0800 - 273 63 73 of mailen naar onderzoek@monuta.nl.