Monuta werkt voortdurend aan kwaliteit

Bij Monuta werken wij iedere dag hard om het voor onze klanten steeds beter te doen. Daarom staat kwaliteit van onze producten en dienstverlening bij ons voorop. We toetsen regelmatig of deze kwaliteit voldoet aan onze eigen hoge normen. Dit doen we onder andere door het houden van klanttevredenheidsonderzoeken en panels waarbij we in gesprek gaan met onze klanten. Ook controleren wij regelmatig of wij de juiste gegevens van onze klanten administreren. Hiermee voldoen wij ook aan de geldende wet- en regelgeving en de eisen die de toezichthouders aan ons stellen.

Telefonisch onderzoek tussen 29 juni en 19 augustus 2017

Tussen 29 juni en 19 augustus laten wij een kwaliteitsonderzoek uitvoeren onder mensen die een uitvaartverzekering bij Monuta hebben. Hiervoor hebben wij een steekproef onder onze verzekeringsklanten geselecteerd. Onderzoeksbureau Smart Agent Market Respons (SAMR) zal telefonisch contact opnemen met een steekproef van verzekeringsklanten van Monuta. De mensen die gebeld kunnen worden door SAMR hebben hier vooraf schriftelijk bericht over ontvangen.

De onderzoekers van SAMR zullen nooit naar bankgegevens, polisnummers of BSN-nummers vragen.

Wij stellen deelname aan het onderzoek zeer op prijs, hierdoor kunnen wij onze kwaliteit onverminderd hoog houden. Uiteraard is deelname aan het onderzoek niet verplicht.

Heeft u nog vragen?

Neem dan gerust contact met ons op. U kunt ons bellen van maandag tot en met vrijdag op het telefoonnummer 0800 - 273 63 73 of mailen naar onderzoek@monuta.nl