Yoram over Monuta

Yoram medewerker Monuta

Door mezelf te bewijzen en te laten zien dat ik graag wilde leren, bood Monuta mij volop kansen om door te groeien.

Yoram is strategisch marketeer op het hoofdkantoor van Monuta. Hij werkte tijdens zijn studie Communicatiewetenschappen als telemarketeer bij Monuta. Toen er in 2007 een tijdelijke vacature voor een operationeel marketeer ontstond, solliciteerde Yoram. Inmiddels werkt hij als strategisch online marketeer op de afdeling Marketing & Communicatie en is hij verantwoordelijk voor de strategie en implementatie van de corporate online activiteiten van Monuta.

Verschillende functies
“Monuta heeft mij volop kansen gegeven om door te groeien. Op de afdeling Marketing & Communicatie ben ik begonnen als operationeel marketeer. Via de functies van actiemarketeer, coördinator van de actiemarketeers en senior marketeer ben ik terecht gekomen in mijn huidige functie als strateeg online marketing.  Ik heb mijn ambities nooit onder stoelen of banken gestoken. Door mezelf te bewijzen en te laten zien dat ik graag wilde leren, kreeg ik steeds de mogelijkheid om door te groeien.”

Medewerkers van Monuta zijn erg betrokken bij het bedrijf, maar ook bij elkaar.

Wat Monuta uniek maakt
“Medewerkers van Monuta zijn erg betrokken bij het bedrijf, maar ook bij elkaar. Er is een informele sfeer en iedereen kent elkaar. Professioneel gezien, is het belangrijkste wat Monuta biedt de carrièremogelijkheden. Als je laat merken dat je ambitie hebt en bereid bent om jezelf te bewijzen, kun je binnen Monuta veel bereiken. Er zijn voldoende opleidingsmogelijkheden om jezelf persoonlijk en/of professioneel te ontwikkelen.”

Uitdaging
“In mijn functie zoek ik constant naar de juiste online strategie. Deze moest passen bij digitale trends, maar ook bij de traditionele markt waarin Monuta zich bevindt. De uitdaging is dan ook om online initiatieven of innovaties te vinden die passen bij een eeuwenoud vak. Bezig zijn met iets waar we allemaal vroeg of laat mee te maken krijgen, maar waar we niet aan willen denken, zorgt ervoor dat je altijd creatief moet nadenken over de manier waarop je je doelgroep wilt bereiken. Dat houdt het werken bij Monuta leuk en uitdagend. Een initiatief waar ik trots op ben is bijvoorbeeld het forum wietroostmij.nl. Op dit platform kunnen nabestaanden ervaringen en vragen uitwisselen om troost te vinden of te geven.”