Overslaan en naar de inhoud gaan

Compliment of
Klacht?

Na een overlijden is het belangrijk dat het afscheid op een passende manier wordt ingevuld. Hiervoor is ruimte en persoonlijke aandacht nodig. Maar ook inlevingsvermogen voor de wensen en daadkracht om deze uit te voeren.

Monuta maakt een afscheid met een goed gevoel mogelijk, voor iedereen. Met onze jarenlange ervaring helpen wij nabestaanden om het afscheid zo goed mogelijk in te vullen. Daarom is Monuta de steun bij iedere uitvaart.

Heeft u een vraag, opmerking of klacht?

Wij horen graag wat u vindt van onze dienstverlening. Bij vragen en klachten doen wij er alles aan om een goed antwoord te geven. Onze definitie van een klacht is: Elke uiting van een klant van ontevredenheid. U kunt ons uw klacht, maar ook een compliment of suggestie, op verschillende manieren laten weten:

Monuta
Afdeling Klanttevredenheid
Antwoordnummer 1143
7300 VB Apeldoorn
(postzegel is niet nodig)

  • Telefonisch via het gratis telefoonnummer 0800 - 022 22 92. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur.

Nadat we de klacht of opmerking hebben ontvangen, reageren wij binnen tien werkdagen op uw klacht.

Niet tevreden over de afhandeling?

Is de afhandeling van een klacht over een uitvaart niet naar wens? Dan kunt u een brief sturen aan:

Stichting Klachteninstituut Uitvaartwezen
Postbus 92
5600 AB Eindhoven
Ombudsmanuitvaartwezen.nl
 

Bent u niet tevreden over de afhandeling van een klacht over een verzekering? Dan kunt u een brief sturen aan:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Kifid.nl
 

Bent u niet tevreden over de afhandeling van een klacht over de bescherming van uw privacy? Dan kunt u een klacht indienen op:

Autoriteit Persoonsgegevens
Autoriteitpersoonsgegevens.nl