Het is tijdelijk drukker bij klantenservice verzekeren
We werken aan een systeemupdate om je straks beter te helpen. Deze update duurt helaas langer dan gepland. Daardoor is het nu drukker dan normaal. Om vragen en verzoeken zo snel mogelijk te kunnen verwerken, vragen we je alleen contact op te nemen bij dringende vragen. Neem je toch telefonisch contact op hou rekening met een wachttijd van minimaal 30 minuten. Sorry voor het ongemak - we begrijpen dat wachten vervelend is en waarderen je geduld enorm.
Heb je een vraag over betalingen?
Klik dan op onderstaande knop voor een overzicht van de meest voorkomende vragen.
Heb je een vraag over Mijn Monuta?
Heb je een vraag over het inloggen op je account, het bekijken of wijzigen van gegevens? Klik dan op onderstaande knop voor alles over Mijn Monuta.
Voor alle andere vragen kun je terecht op onze pagina met veelgestelde vragen.
Belangrijk: wij zijn goed bereikbaar en 24/7 beschikbaar voor het telefonisch melden van een overlijden via 0800 - 023 0550
Zelf regelen in Mijn Monuta
In Mijn Monuta kun je veel zelf regelen, zoals een gezinslid toevoegen of een verhuizing doorgeven. Om wijzigingen door te voeren moet je eerst inloggen in Mijn Monuta. Heb je nog geen account? Maak eenvoudig een account aan.
Main Actions Component
Waarmee kunnen wij je helpen?
- De Monuta uitvaartverzekering
- Polisvoorwaarden Monuta
- Uitvaartverzekering opzeggen
- Wat is indexering?
- Adresgegevens wijzigen
- Akkoordverklaring afkoop en premievrij
- Rekeningnummer wijzigen
- Uitvaartverzekering overzetten
- Uitvaartverzekering verhogen
Waarmee kunnen wij je helpen?
Uitvaartverzekering
De Monuta uitvaartverzekering Polisvoorwaarden Monuta Uitvaartverzekering opzeggen Wat is indexering?Wijzigingen doorvoeren
Adresgegevens wijzigen Akkoordverklaring afkoop en premievrij Rekeningnummer wijzigen Uitvaartverzekering overzetten Uitvaartverzekering verhogenEen uitvaart regelen
Checklist uitvaart regelen Monuta in de buurt Voorgesprek aanvragen Wat moet je regelen bij overlijden Wat kost een uitvaartNa de uitvaart
Hulp bij verlies Praktische nazorg Rouwverwerking Samen herdenken Uitkering uitvaartverzekering-
Uitvaartverzekeringen
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.
Voor vragen over uitvaartverzekeringen zijn wij bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur
Niet beschikbaar
0800 - 022 22 92
-
Uitvaart regelen
24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. We staan altijd voor je klaar.
Voor het melden van een overlijden en informatie over uitvaartzorg zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen per week te bereiken. We staan altijd voor je klaar.
Altijd beschikbaar
0800 - 023 05 50
-
Contactformulier
We streven ernaar om je binnen 10 werkdagen een antwoord te sturen.
Formulier openen
-
Bezoekadres hoofdkantoor
Smallepad 30
3811 MG Amersfoort
Postadres
Postbus 1084
3800 BB Amersfoort
-
Volg ons op Social Media
Veelgestelde vragen over de verzekering
Ben ik direct verzekerd?
Zijn mijn kinderen gratis meeverzekerd?
Heb ik nog bedenktijd na het afsluiten van een uitvaartverzekering?
Is er een minimum leeftijd en een maximum leeftijd?
Hoe ziet de premiebetaling er uit?
Ben ik verplicht mijn uitvaart door Monuta te laten verzorgen?
Veelgestelde vragen over de uitvaart
Wat moet ik doen als iemand overlijdt?
Welke stappen moet ik volgen bij het regelen van een uitvaart?
Is er een checklist voor het regelen van een uitvaart?
Mag ik de overledene zelf de laatste verzorging geven?
Ik wil mijn lichaam ter beschikking stellen aan de medische wetenschap. Wat moet ik doen?
Kan ik mijn uitvaart zelf regelen?
Kan ik de overledene ook thuis opbaren?
Heb je een compliment of klacht?
Hieronder kan je jouw compliment of klacht invullen. Om de afhandeling zo soepel mogelijk te laten verlopen vragen wij je om aan te geven of je compliment of klacht gaat over een uitvaart, een uitvaartverzekering of om iets anders.
