Overslaan en naar de inhoud gaan
Een voorgesprek inplannen
Een voorgesprek is een gesprek met een uitvaartverzorger over een nabij afscheid. Hierbij worden alle wensen en mogelijkheden rondom het komende afscheid besproken en vastgelegd. U bespreekt met elkaar hoe de uitvaart eruit moet komen te zien; van de keuze voor een begrafenis of crematie tot aan de keuze voor de bloemen, muziek en kist. Een voorgesprek geeft een duidelijk overzicht van de kosten. Zodra u het formulier ingevuld heeft, nemen wij binnen een werkdag contact met u op om een afspraak in te plannen. 

Afspraak
bevestigd

Wij hebben uw verzoek voor een afspraak in goede orde ontvangen. U wordt binnen één dag gebeld door ons om een afspraak in te plannen met een uitvaartverzorger bij u in de buurt.

Met vriendelijke groet,

Monuta

U ontvangt binnen enkele minuten een bevestigingsmail van uw aanvraag op het door u opgegeven e-mailadres.
Lees meer over het uitvaartproces
Aanhef
Is de afspraak voor uzelf?
Bel bij overlijden
24 / 7
035 - 6916576

Recensies

Klanten waarderen de dienstverlening van Monuta Bussum gemiddeld met een

9,2
30 beoordelingen
96% beveelt Monuta Bussum aan

Dit is wat
onze klanten zeggen

Meest recente recensies

10

Een zeer goede begeleiding en duidelijke afspraken kunnen maken. Wat alles een stuk makkelijker maakte.Kan niet anders zeggen dan dat.

Meer lezen
Jerry
Amsterdam
03-10-2022
10

Fijn om deze uitvaart gehad te hebben bij het overlijden van mijn moeder. Chris Bogaerts is een geweldige heer die je in alles steunt en begeleid met de uitvaart. We waarderen dit enorm. Ook de andere collega’s van Monuta enorm vriendelijk gastvrij en meelevend.

Meer lezen
Anneke
Laren
26-09-2022
10

Great support during a difficult time in ones life

Meer lezen
Fred Mathijssen
Ugchelen
18-09-2022
10

De wijze waarop er met de nabestaanden en overledene wordt omgegaan getuigt van groot respect. De ondersteuning en begeleiding heeft mij goed geholpen.

Meer lezen
Monique
Bussum
15-09-2022
8

In het eerste gesprek werd er op een rustige en vriendelijke manier naar ons geluisterd. De dagen daarna heeft Jorrit ons goed begeleidt, hij luisterde goed naar onze situatie, gaf advies, gaf ons handvatten en hielp ons in het organiseren. Wanneer iets niet lukte sprong hij bij of legde hij rustig uit hoe we het konden oplossen. Wanneer we vragen hadden konden we hem bereiken per telefoon of mail en kregen op die manier altijd snel antwoord. We hebben een mooi afscheid gehad mede dankzij Monuta en Jorrit. Drie puntjes ter verbetering: - In de fotovoorstelling tijdens de dienst zat een foto op zijn kop en een foto half afgesneden. - De muziekvolgorde tijdens de dienst klopte niet helemaal met het draaiboek. - En degene die de kist zouden dragen zijn vooraf niet geïnformeerd over hoe en wat als de dienst was afgelopen waardoor ze de zaal uit zijn gegaan en eigenlijk niet wisten wat ze moesten doen. Misschien een idee om daar vooraf even afspraken over te maken.

Meer lezen
Fred
Naarden
03-09-2022
10

Het overlijden van mijn broer was een grote schok en verdriet voor ons allen. Maar dankzij Chris werd er een hoop uit mn handen genomen en kon ik ook aan mn verdriet toegeven ipv alleen maar dingen te regelen

Meer lezen
Angelique
Bussum
05-07-2022
10

We waren erg te spreken over het gehele traject van intake tot en met uitvaart. Vriendelijk, duidelijk en heel strak georganiseerd zodat we ons geheel ontzorgd voelden.

Meer lezen
Joost
Heemstede
28-06-2022
8

Er word heel goed na jr geluisterd en naar je wensen.

Meer lezen
Natasha naidoo
Apeldoorn
03-06-2022
1

De polissen van Monuta, vind ik erg onduidelijk. Je kan helaas weinig antwoorden vinden op hun site. wij hebben de Natura uitvaartverzekering. Na een Telefoon gesprek met een medewerker is me iets meer duidelijk geworden over onze polis. In de polis zit een bedrag dat je vrij kan besteden en de rest vd kosten zijn verzekerd zoals het ophalen van de overleden persoon, de kist, enz. Nadat mijn zwager was overleden, hebben we een gesprek gehad met 2 personen van Monuta ( 1 persoon was hier net begonnen ) om de begrafenis / crematie te regelen. Ondanks dat wij hebben aangegeven zo zelf mogelijk zelf te willen regelen, werd er ook niet ons mee gedacht. Nadat wij hebben besproken hoe wij de kerkelijke dienst geregeld wilde hebben, kregen wij de 1e offerte en zouden nog maar 600 euro vrij te bestede hebben. Nadat wij met een andere begrafenisondernemer alles opnieuw hadden ( de vorige persoon was alleen mee, om de andere persoon te onder steunen?? ) werd het besteed bare bedrage nu 1700 euro... Tevens hebben wij aangegeven dat er geen assistente bij de kerkelijke dienst aanwezig te hoeven zijn, omdat alles vanuit de kerk zou worden geregeld. Op de dag van de Dienst zouden er 6 vrouwelijke dragers komen om mijn zwager de kerk in te dragen, helaas werden dit 3 vrouwen en drie mannen zonder ons hiervan op de hoogte te stellen. Ik vond dit ZEER TERLEURSTELLEND...De begrafenisondernemer heeft het verder netjes gedaan, maar het afscheid is niet zo geworden als wij wilde. Nadat ik alle bonnen had, om deze te laten uitbetalen van het besteedbare bedrag, is het pas echt goed fout gegaan.. Mijn bonnen die ik aangetekend had verstuurd naar het hoofdkantoor in Apeldoorn, moest nu naar Bussum worden verstuurd. Daar zouden ze het uitzoeken en het zo snel mogelijk overmaken.. Op de dag dat het betaald zou worden, was er iets fout gegaan en kon de betaling niet plaats vinden, maar zou het ZEKER na het weekend op de rekening staan. Helaas na het weekend stond het er weer niet op en heef

Meer lezen
Simona
`Wormer
20-05-2022