Klanten waarderen de dienstverlening van Monuta in Voorthuizen gemiddeld met een
Meest recente recensies
Helaas mochten wij in korte tijd twee keer gebruik maken van de diensten van Monuta. Beide keren hebben wij de begeleiding van het moment van overlijden tot aan de crematie als heel prettig en ondersteunend ervaren. Mocht je een zeer oude (door Monuta overgenomen) polis hebben, let dan goed op de voorwaarden: Monuta (verzekeringstak) lijkt de voorwaarden enigszins eenzijdig aangepast te hebben waardoor de dekking veranderd kan zijn en de kosten dus hoger kunnen zijn. Neemt niet weg dat de dienstverlening van de uitvaarttak prima is.
Jan is een man met hart voor zijn werk, het voelde continu alsof we met een vriend te maken hadden. Geen vraag was teveel en alles werd respectvol en met heel goed geregeld
Ik ben enorm goed geholpen met. Het regelen van de uitvaart. Er komt zo veel meer bij kijken dan je denkt, ondanks dat ik het helaas al meerdere malen heb mee moeten maken. Wel vind ik dat als er gezegd wordt dat er na de uitvaart nog contact met je opgenomen wordt, dit dan ook gedaan moeten worden. Meerdere keren voortgekomen dat dit helaas, om wat voor reden dan ook, niet gebeurd is.
We hebben de periode van contact en alles wat er bij hoorde als zeer betrokken ervaren
Monuta, voor een respectvolle benadering.
Heel netjes verzorgd
Idem
heel betrokken bij alles.
Toen onze papa overleed, werden we heel goed opgevangen door Monuta. Van het telefoontje om door te geven dat hij er niet meer was, tot het ophalen van zijn as. De uitvaart verzorger Jan Kruit , onze Jan de uitvaartman, voelde heel goed aan wat wij wilde, dacht met ons mee en niets was te gek. We konden openlijk over alles praten, ja zelfs lachen, want humor is voor ons belangrijk. Dit resulteerde in een uitvaart zoals papa wilde, een viering van het leven met een lach en een traan. Er werd echt naar ons geluisterd en wij hebben met een tevreden gevoel en een glimlach terug kunnen kijken.