Klanten waarderen de dienstverlening van Monuta Zeist gemiddeld met een
Meest recente recensies
Mijn vrouw werd thuis opgehaald door een team wat al lachend de auto uitstapte. Toen ze door hadden dat ik de partner was ging het gezicht in de plooi en het waren nou niet echt representatief bekleden vrouwen. Wij hebben nog een trap van boven naar beneden daar hebben wij hun moeten helpen om mijn vrouw naar beneden te dragen. De ene vrouw stond zo in mijn nek te hijgen en toen heb ik gezegd laat maar ik doe het zelf we. Wij hadden een 24 uursshow kamer en toen wij daar in de middag aan kwamen lag mijn vrouw scheef in de kist. Mijn zus en schoondochter werken alle twee in de verzorging en kwamen er achter dat de coltrui van mijn vrouw niet goed was gedaan bij het in de kist legge. Haar buik en rug werden niet bedekt door haar coltrui dat hebben hun nog goed gedaan en de naaf van de coltrui op haar armen zat ok niet goed. Klacht ingediend bij de vrouwelijke uitvaart verzorgster en die zij en komt morgen een team van ons zelf en dan word het goed gedaan. Maar het gelijk goed moeten zijn . Heb zelf nog moeten vragen voor een naam plaatje op de deur die zat er ook niet op. Werd een dag later een naam plaatje op de deur geplaatst met de voornaam van mijn vrouw in twee delen er stond Mar ja. Klacht ingediend maar ze zijden dat licht bij onze drukker en dat is niet anders. Dag later werd het op verzoek van ons wel in orde gemaakt . De pantry hebben wij zelf de koffie machine moeten bij vullen en waterbak moeten legen. Er was een draaiboek wat we door hebben genomen met de uitvaart verzorgster. Bij het sluiten van de kist werd er gevraagd moet Marja haar bril ophouden. Er stond duidelijk in het draaiboek bril ophouden. Wij komen aan rijden met de rouwauto bij Bosrust in Zeist en daar stond de uitvaart verzorgster naast iemand van het grand café ons op te wachten en ze stonden te praten en te lachen. De chauffeur zei nog tegen mij dit kan toch niet dit is niet eervol. Had gevraagd om foto’s te maken tijdens de dienst is ook niet gebeurd .Onbegrijpelijk !!
Goede persoonlijke dienstverlening
crematie is niet gedaan in Ugchelen maar in Stadskanaal zonder overleg . dit inmiddels besproken met betrokkenen. nu is mijn uitvaartverzorger aan zet met het gene ik heb aangegeven. ik heb de persoon die dit leed heeft veroorzaakt vergeven mar ga het nooit vergeten, ook omdat het fijt was er ruimte in de koeling was om haar op later tijdstip te cremeren. tevens heeft Els manager crematorium te Ugchelen een protocol geschreven als dit door omstandigheden nogmaals voorkomt het beschreven is. ik ga voordat dit protocol wordt uitgerold met Els om de tafel om samen met haar dit goed te keuren
Ondanks het verlies was het een fijne ervaring
Aandacht voor de gehele uitvaart en alles er omheen Ook persoonlijke aandacht
Mijn ervaring met monuta heb ik als heel prettig ervaren. Het was overweldigend wat er allemaal op ons af kwam bij het plotselinge overlijden van onze dierbare. Heel fijn dat er goed naar ons geluisterd werd en dat er heel helder werd gemaakt wat er van ons verwacht werd op welk moment voor het regelen van de uitvaart. We hebben er samen met de uitvaart ondernemer Natalie een mooie uitvaart van kunnen maken. We zijn haar dan ook heel dankbaar voor haar hulp tijdens de verdrietige periode.
Ik had prettige en goede ervaringen bij Monuta, van dag 1 t/m nog weken na de crematies
Het was een heel mooi afscheid wat heel goed geregeld was, en duidelijke afspraken.
Deze beoordeling betreft Monuta Ede.