Welkom bij Monuta! Wij maken een afscheid met een goed gevoel mogelijk, voor iedereen. Dat doen we door te luisteren naar je wensen, maar ook door deze wensen financieel mogelijk te maken met onder andere de juiste uitvaartverzekering. Je kunt een Monuta uitvaartverzekering afsluiten via een zelfstandige assurantieadviseur of direct bij Monuta.
Wat is de vergelijkingskaart?
het leven geroepen om klanten de kans te geven financiële dienstverleners makkelijker te vergelijken. Grote delen van de kaart zien er dan ook bij elke dienstverlener hetzelfde uit. De inhoud van onze vergelijkingskaart is afgestemd op de dienstverlening die wij als Monuta aanbieden. Daarnaast krijg je met deze kaart inzicht in de kosten die daarbij horen.
Heb je vragen?
Heb je vragen over de vergelijkingskaart? Neem dan gerust contact met ons op, we beantwoorden graag je vragen. Je kunt ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 22 92.
Complimenten of klachten
De medewerkers van Monuta doen hun uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ben je tevreden over ons, dan hopen wij dat je dat goede gevoel wilt delen met ons en met anderen. Ben je niet tevreden? Dan horen wij dat ook graag van je, zodat wij zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen zoeken. Stuur ons je klacht via de website met het formulier (kies compliment en klacht of suggestie) of in een brief naar dit adres:
Monuta
Afdeling Klanttevredenheid
Antwoordnummer 1143
7300 VB Apeldoorn
(postzegel is niet nodig)
Nadat we de klacht of opmerking hebben ontvangen, reageren wij binnen vijf werkdagen. Na afhandeling kan het zijn dat we nog even contact met je opnemen om te horen of de klachtafhandeling naar wens is verlopen.
Ben je na de afhandeling van je klacht over een verzekering nog niet tevreden? Dan kun je een brief sturen aan:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Monuta is geregistreerd bij dit Klachteninstituut onder nummer 200.000034.